1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Guest Pass Brute forcer 0.4 - p3ng3l

Discussion in 'Clients Cracks And Launchers' started by WorldWarIII, January 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. WorldWarIII

    WorldWarIII Guest

  2. KINGSTEF55

    KINGSTEF55 FS Member

    Thanks a lot man, just wanted to know. When i run this bruteforcer it only does about 5000 keys then steam freezes and shuts down, i have tried to make the intervals between keys larger but to no avail. How can i fix this?

    Has anyone got a valid key yet?
     
  3. jakefortminor

    jakefortminor New Member

    i havent got working key yet
     
  4. mbsurfer

    mbsurfer FS Member

    I've gone through 100,000 keys. No lie. And I still haven't got a working key, but I know it has worked for others so I'm still thankful that p3ng3l is looking out for us.
     
  5. myusername

    myusername FS Member

    is it ok if I use this on a legit account?
     
  6. jakefortminor

    jakefortminor New Member

    Yes, because, its a guest pass, not like a cracked steam thingy
     
  7. Ray

    Ray Im a Pro?

    Then upload please all keys for us ;).
     
  8. Mike{noob}

    Mike{noob} New Member

    How about you make a new account, Because this is a .exe, Modifiys steam, Likely do it on a vacced or new account with no games!(P.S. Anyway, p3ng3l great work)
     
  9. camespinoza101

    camespinoza101 New Member

    i tink this ones my server 192.168.1.107
     
  10. BlinkY

    BlinkY Pork is not a Verb

  11. sk8more

    sk8more FS Member

    no not even that,if your like most people and have a router you need your gateway ip and the forwarded port :/
    and this is actually quite fast,i have 1gb of ram and can scan without a backup of 150ms delay,im at 5000 but still havent found anything :/

    72.75.212.182 gateway ip,what port should i forward?
     
  12. deltatsunami

    deltatsunami New Member

  13. Ray

    Ray Im a Pro?

    MT, the anwser is over 2 weeks old. And sk8more isnt active anymore.
     
  14. scheklek

    scheklek New Member

    can someone plz post a keylist? this is taking forever.
     
  15. mbsurfer

    mbsurfer FS Member

  16. scheklek

    scheklek New Member

    thnx
    its just that if i have a dublicate file w/ more keys, then the process will be sped up.

    edit: does anyone know when they'll get the database up again?
     
  17. Ray

    Ray Im a Pro?

    Well. The Guest Pass Brute forcer dont work... Dont waste your :D. It is rly useless. But if you got much time try it! :D.
     
  18. mikhail911

    mikhail911 Full Member

    on p3ng3l's site, it says quotes that say that people got cool things with it...
     
  19. Copoboxx

    Copoboxx New Member

    Yeah some guy got COD4 Omg :O How lucky $60 game lol..
     
  20. rushil01

    rushil01 Maestro of Meyhem

    bullshit. The odds are soo bloody small and even if he did steam usually disables the accounts within hours.
     
  21. swift

    swift New Member

    what do u do with duplicate keys you get from people....
     
  22. rushil01

    rushil01 Maestro of Meyhem

    you disregard them because they are useless
     
  23. ilikepepsi

    ilikepepsi FS Member

    ... lol... sometimes they are, sometimes they are not. ;\
     
  24. Mat Richards

    Mat Richards New Member

    i went through 200,000 keys. took me 3 DAYS! all i want is half-life 1 or half-life 2 full version! can someone PLEASE post a key? im not begging, just wondering if someone could :)
     
  25. rushil01

    rushil01 Maestro of Meyhem

    no your begging lol. and mate nobody is going to give you a key. Either download the GCF's and play using a cracked steam client or just get a job and buy the games. They aren't that expensive
     
  26. WorldWarIII

    WorldWarIII Guest

Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page